.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعویق انتخابات هیات فوتبال مازندران

انگار در مازندران اگر انتخابات یک هیات ورزشی در زمان مقرر انجام شود باعث تعجب می شود.دیگر عادت کردیم که شاهد تاخیر و یا احیانا" ثبت نام چندین باره در هیات های ورزشی برای برگزاری مجمع باشیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی هم اکنون بعضی از هیات های ورزشی که ماهها قبل می بایست انتخابات آنها انجام می شد با سرپرستی اداره شده و حتی برخی از این سرپرستان فاقد حکم بوده و به نوعی می توان نتیجه گرفت انجام کلیه کارهای آنها از قبیل اداری و مالی غیر قانونی می باشد که متاسفانه و در کمال تعجب با سکوت دستگاه های نظارتی در این زمینه نیز مواجه ایم.

هر چند سعادتمند مدیر جدید ورزش و جوانان مازندران دستور برگزاری مجامع هیات های ورزشی به تعویق افتاده را در اسرع وقت داده است اما شنیده شده این بار باید شاهد تاخیر در برگزاری انتخابات هیات فوتبال مازندران نیز باشیم.

انتخابات هیات فوتبال در مازندران که با اما و اگرهایی در چند وقت اخیر روبرو شده و تاریخ برگزاری آن پیش از این بیستم دیماه اعلام شده بود به دوم بهمن ماه موکول شده است.

البته علت تعویق انتخابات هیات فوتبال مازندران نامه فدراسیون فوتبال بوده که معلوم نیست به چه دلیلی مبادرت به انجام این کار کرده اند.به هرحال باید منتظر ماند و دید که از بین کاندیداهای این دوره از انتخابات چه کسی سکان هدایت هیات فوتبال مازندران را در دست خواهد گرفت.

خاطرنشان می شود در مجمع عمومی هیئت فوتبال مازندران، غلامرضا بهروان، محمد هادی خلردی، حمید رسولی، حسن کیومرثی، عادل روحی، مهدی ابراهیمی، ابوالفضل خواجه محله و حسین مکارمی ثبت‌نام کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.